Fehlermeldung Trados 2007
Thread poster: Isabel Wild

Isabel Wild  Identity Verified
Spain
Local time: 13:13
Spanish to German
+ ...
Nov 27, 2011

Liebe Kollegen,
ich habe eine Übersetzung in Trados Studio 2007 abgeschlossen, möchte "Zieltext speichern unter..." und bekomme die folgende Fehlermeldung: "Die Länge darf nicht kleiner als 0 sein" (Herkunft: Schreiben der Datei)
Im Feld Ursprungs- und Zieltext steht jeweils nur 1 Wort, aber selbst wenn ich mehr hineinschreibe, erhalte ich die gleiche Fehlermeldung.

Hat jemand eine Idee? Vielen Dank im Voraus und frohes Schaffen!

we-translations
Local time: 13:13
German to English
+ ...
Ähnlicher Fehler siehe auch... Nov 28, 2011

http://sve.proz.com/forum/sdl_trados_support/211883-i_cant_save_target_file_in_trados_studio_2009.html

Vielleicht hilft die Beschreibung dort.

Viel Erfolg,
Waltraud

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Fehlermeldung Trados 2007

Advanced search

SDL Trados Studio 2019 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2019 has evolved to bring translators a brand new experience. Designed with user experience at its core, Studio 2019 transforms how new users get up and running and helps experienced users make the most of the powerful features.

More info »
SDL MultiTerm 2019
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2019 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2019 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search