SDL Xcliff Segment nicht in TM übernommen
Thread poster: Isabel Wild

Isabel Wild  Identity Verified
Spain
Local time: 15:09
Spanish to German
+ ...
Aug 9, 2012

Hallo,

ich möchte einen Text übersetzen, der einer vergangenen Übersetzung sehr ähnelt. Als ich diesen in Trados 2009 öffne, erscheint absolut nichts im Feld der Zielübersetzung. Somit nehme ich an, die ürsprüngliche Übersetzung wurde nicht ins TM übernommen. Ich nehme an, ich muss ein TM des bereits übersetzten Ursprungstextes (Xcliff) erstellen, damit diese TM dann in den neuen zu übersetzenden Text übernommen werden kann. Wie kann ich das tun?
Vielen Dank und viele Grüße, Isabel


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


SDL Xcliff Segment nicht in TM übernommen

Advanced search






BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »



Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search