SDL-Studio 2009 + 2011: nicht genügend Speicher
Thread poster: Geneviève von Levetzow

Geneviève von Levetzow  Identity Verified
Local time: 08:12
Member (2002)
French to German
+ ...
Jan 10, 2013

Guten Tag,

ich versuche, ein PDF-Dokument (625 KB) zu konvertieren. Beide Studio-Versionen weigern sich: "Für diesen Befehl ist nicht genügend Speicher verfügbar."

Ich bin für jeden Tipp dankbar! Und habe genügend Speicher.

LG

Geneviève

[Bearbeitet am 2013-01-10 10:11 GMT]

Direct link Reply with quote

Heinrich Pesch  Identity Verified
Finland
Local time: 09:12
Member (2003)
Finnish to German
+ ...
Da würde ich selbst konvertieren Jan 10, 2013

Mit z.B. Abbyy Finereader nach Word. Da hat man die Möglichkeit, zu wählen, welche Teile gelesen werden und wie sie formatiert werden sollen.
Es hängt sicher damit zusammen, dass der für Studio zur Verfügung stehende Speicher nicht ausreicht, auch wenn die Maschine theoretisch genug haben sollte.

Geneviève von Levetzow  Identity Verified
Local time: 08:12
Member (2002)
French to German
+ ...
TOPIC STARTER
DV Jan 10, 2013

Heinrich,

vielen Dank.

Ich konnte die Dateien mit DV aufmachen, merkwürdigerweise auch die Studio-Dateien.

Abby habe ich nur noch auf meinem virtuellen Rechner, so zufrieden bin ich mit dem Programm wirklich nicht.

LG

Geneviève

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

SDL-Studio 2009 + 2011: nicht genügend Speicher

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search