Trados Freelance 2011 - Dateien zum Projekt hinzufügen
Thread poster: Sabine Ide

Sabine Ide  Identity Verified
Germany
Local time: 15:02
Spanish to German
+ ...
Apr 6, 2013

Hallo!

Ich habe kürzlich versucht, neue (zu übersetzende) Dateien zu einem bestehenden Projekt hinzuzufügen. Das ging erst mal wunderbar.
Aber: Ich kann die neu hinzugefügten Dateien dann nicht öffnen Wenn ich sie mit der rechten Maustaste anklicke, sind auch die Batch-Tasks ausgegraut - also auch da kann ich nichts machen.

Vermutlich steckt da wieder irgendein - mir unbekannter - Trick dahinter?

Weiß jemand, wie das richtig funktioniert?

Viele Grüße. Sabine

Direct link Reply with quote

Sylvie Eschkotte
Germany
Local time: 15:02
Member (2006)
German to French
Ausgangsprache? Apr 6, 2013

Im Dateien, links oben über "Projektordner" kannst du zwischen Quelsprache und Ausgangspache hin und herschalten. Quellsprache um vorbereiten und Ausgangsprache um bearbeiten (übersetzen, usw.)

Vielleicht bist du noch bei der Quellsprache geblieben?

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Trados Freelance 2011 - Dateien zum Projekt hinzufügen

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search