Off-topic: afghanische Dolmetscher nach Abzug der Truppen
Thread poster: giselavigy

giselavigy
Local time: 11:33
Member
French to German
+ ...
May 22, 2013

http://www.zeit.de/politik/ausland/2013-05/dolmetscher-afghanistan-grossbritannien

Siegfried Armbruster  Identity Verified
Germany
Member (2004)
English to German
+ ...
Dürfen wir über so ein Thema hier überhaupt reden May 22, 2013

Ich denke es gibt viel zu sagen zu diesem Thema, aber ich bin mir nicht sicher, ob so ein Thema unter der "Brass Fishing Policy" von Proz erlaubt ist.

giselavigy
Member
French to German
+ ...
TOPIC STARTER
an Siegfried, May 22, 2013

Wenn das so ist, tja, dann müssen wir uns jeder für sich unsere Gedanken zu dem Thema machen. Es ist auch in der Vergangenheit oft behandelt worden.
Gisela

Clive Phillips  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 10:33
Member (2009)
German to English
+ ...
Unsere britische Regierung war lange dagegen May 22, 2013

Endlich mal ist die Vernunft in Westminster eingebrochen. Der Mut und die Tapferheit der Dolmetscher wurden anerkannt. Auch Red T und AIIC unter anderen haben lange Kampagne geführt. Ihr Leben für andere aufs Spiel setzen: ich bin den afghanischen Dolmetschern sehr dankbar.

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Off-topic: afghanische Dolmetscher nach Abzug der Truppen

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search