Trados Studio 2015 Fehlermeldung: Filtereinstellungen 'WordprocessingML v. 2' nicht gefunden ...
Thread poster: Danuta Michelsen

Danuta Michelsen  Identity Verified
Local time: 17:59
German to Polish
+ ...
May 3

Hallo,

ich arbeite gerade an einem Projekt, welches vom Kunden erstellt wurde. Ich muss für die Übersetzung ein serverbasiertes TM nutzen.

Ich bin gerade mit der Übersetzung fertig geworden und wollte die zielsprachliche Version der Trados-Datei erstellen und habe eine Fehlermeldung bekommen, mit der ich wenig anfangen kann:

"Filtereinstellungen 'WordprocessingML v. 2' nicht gefunden oder konnten nicht verwendet werden, um einen Generator zu erzeugen."

Hatte jemand von euch schon ein ähnliches Problem?

Bei Anderen Aufträgen/Projekten funktioniert es problemlos. Nur bei diesem nicht.

Vielen Dank im Voraus für Eure Hilfe!

Danuta


Direct link Reply with quote
 

Annette Heinrich  Identity Verified
Local time: 17:59
English to German
+ ...
Service Release 3 installieren May 3

Hallo Danuta,

ich hatte dieses Problem auch eine Weile lang bei einzelnen Dateien. Seit dem Upgrade auf Service Release 3 tritt es nicht mehr auf. Falls du SR3 noch nicht installiert hast, könnte das helfen.

Schöne Grüße,
Annette


Direct link Reply with quote
 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Trados Studio 2015 Fehlermeldung: Filtereinstellungen 'WordprocessingML v. 2' nicht gefunden ...

Advanced search






LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »



Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search