Zukunftsvisionen von Michio Kaku
Thread poster: ibz
ibz  Identity Verified
Local time: 18:07
Member (2007)
English to German
+ ...
Sep 8, 2005

Hallo zusammen
Ob wohl jemand das Buch "Zukunftsvisionen" von Michio Kaku besitzt? Ich bräuchte unbedingt ein Zitat daraus, kann es aber nicht beschaffen, weil es vergriffen ist.
Vielen Dank für eure Hilfe und Gruss
Irene

Direct link Reply with quote

Radson
German to Polish
+ ...
Lieferung in 1-2 Tagen Sep 8, 2005

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3426774682/qid=1126186693/sr=1-3/ref=sr_1_11_3/302-2672476-4057650

tectranslate ITS GmbH
German
+ ...
Nicht vergriffen Sep 8, 2005

Also wenn's nicht gerade neu sein muss, kann man das Buch gebraucht ab 4,80 Euro bei Amazon bestellen:
http://www.amazon.de/exec/obidos/tg/detail/offer-listing/-/3426774682/used/

HTH,
Benjamin

ibz  Identity Verified
Member (2007)
English to German
+ ...
TOPIC STARTER
Danke Sep 9, 2005

Danke für die Hinweise! Ich habe schon gesehen, dass das Buch über Amazon.de erhältlich wäre. Mein Problem ist aber, dass ich in der Schweiz bin und das Buch bis spütestens nächsten Dienstag brauchen würde. Und wie ich die (Schweizer) Post kenne, klappt das nicht ...
Trotzdem vielen Dank. Ich werde versuchen, über den Auftraggeber an den Text zu kommen.
Gruss
Irene

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Zukunftsvisionen von Michio Kaku

Advanced search

PDF Translation - the Easy Way
TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation.

TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation. It also puts your translations back into the PDF to make new PDFs. Quicker and more accurate than hand-editing PDF. Includes free use of Infix PDF Editor with your translated PDFs.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search