Resource: Glossare/Lexika betr. Maschinen, Anlagen in einer Zigarettenfabrik
Thread poster: Grażyna Lesińska

Grażyna Lesińska
Poland
Local time: 03:54
German to Polish
+ ...
Sep 20, 2005

Hallo,
ich bin auf der Suche nach On-Line- Glossaren/Lexika,die Begriffe enthalten, die mit Maschinen usw. zur Zigarettenproduktion verbunden sind.
DE>PL gibt's wahrscheinlich nicht, aber DE>ENG oder Lexikon in DE wäre auch gut.
Ich wäre euch dankbar für die Hilfe.

Gruss
Gra¿yna

Charlotte Blank  Identity Verified
Czech to German
+ ...
Nur eine website... Sep 21, 2005

Hallo Grazyna,

leider habe ich kein Glossar gefunden, aber wenigstens eine website: http://www.hauni.com, der offenbar größte deutsche Hersteller von Zigaretten-Maschinen. Die Maschinenbeschreibungen sind nur auf englisch, aber vielleicht kannst Du bei der Firma anfragen, ob sie nicht etwas Entsprechendes auf deutsch haben?

Viel Erfolg!

Charlotte

Nachtrag: http://www.zigarettenmaschine.de/ ist zwar auch großenteils auf deutsch, aber wenigstens ausführlich!

[Edited at 2005-09-21 17:44]

Grażyna Lesińska
Poland
German to Polish
+ ...
TOPIC STARTER
Zigarettenindustrieanlagen Sep 21, 2005

Danke, Charlotte.

Gra¿yna

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Resource: Glossare/Lexika betr. Maschinen, Anlagen in einer Zigarettenfabrik

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
WordFinder Unlimited
For clarity and excellence

WordFinder is the leading dictionary service that gives you the words you want anywhere, anytime. Access 260+ dictionaries from the world's leading dictionary publishers in virtually any device. Find the right word anywhere, anytime - online or offline.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search