Buch gesucht: "A 3rd Serving of Chicken Soup for the Soul"
Thread poster: xxxMerita Goeld
xxxMerita Goeld
Local time: 06:25
English to German
+ ...
Oct 1, 2005

Hallo Leute

Ich suche das Gedicht "The Cookie Thief" aus dem Buch "A 3rd Serving of Chicken Soup for the Soul" (Goldmann-Verlag) - jedoch auf deutsch. Meine Buchhandlung hat es auch im dritten Versuch nicht geschafft, das richtige deutsche Buch zu bestellen. Da ich eigentlich nur das Gedicht brauche, versuche ich es mal auf diesem Weg. Vielleicht hat ja jemand das Buch zuhause im Gestell stehen und könnte mir das Gedicht liefern? Ich glaube, der deutsche Titel heisst tatsächlich irgendwas mit "Hühnersuppe für die Seele".

Vielen Dank.

Merita

Direct link Reply with quote

LegalTransform  Identity Verified
United States
Local time: 00:25
Member (2002)
Spanish to English
+ ...
Plätzchendieb Oct 2, 2005

Englisch:
http://www.storybin.com/sponsor/sponsor109.shtml
Deutsch:
http://www.horstweyrich.de/humor/plaetzchendieb.html

[Edited at 2005-10-02 00:39]

xxxMerita Goeld
Local time: 06:25
English to German
+ ...
TOPIC STARTER
Originalübersetzung? Oct 2, 2005

Danke für den Tipp. Ich möchte aber noch sicher sein, dass die deutsche Version wirklich die Originalübersetzung aus dem deutschen Buch ist und nicht eine eigene Übersetzung. Kann mir da jemand noch weiterhelfen? Vielen Dank.
Merita

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Buch gesucht: "A 3rd Serving of Chicken Soup for the Soul"

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search