Off topic: Appartement oder kl. Wohnung in München gesucht
Thread poster: Aniello Scognamiglio
Aniello Scognamiglio  Identity Verified
Germany
Local time: 01:45
English to German
+ ...
Sep 8, 2006

Hallo,

aus beruflichen Gründen sollte ich viel häufiger in München sein. Daher suche ich dort ein Appartement (hell, mit MVV-Anbindung, idealerweise mit ISDN/DSL).

Als "ehemaliger Münchner" (ich habe dort 18 Jahre sehr gerne gelebt, quasi meine "Heimat") kenne ich die Stadt gut.

Wer vermietet zum 1.10. oder früher ein Appartement oder kennt einen Vermieter, der einen neuen Mieter sucht (Nichtraucher)?

Ich bitte um Kontaktaufnahme unter der E-Mail-Adresse info@italengger.com oder telefonisch 08376 976475 oder 0173 5378736.

Vielen Dank für jeden Tipp!

Schönes Wochenende und viele Grüße!
Aniello Scognamiglio

Direct link Reply with quote

Aniello Scognamiglio  Identity Verified
Germany
Local time: 01:45
English to German
+ ...
TOPIC STARTER
Leider noch nicht fündig geworden Sep 18, 2006

Einige Kolleginnen und Kollegen haben sich mit Tipps gemeldet.
Vielen Dank und Daumen drücken!

Aniello

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Appartement oder kl. Wohnung in München gesucht

Advanced search

LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search