TRADOS7 und office 2007 enterprise
Thread poster: xxxM TRANSLATIO
xxxM TRANSLATIO
Germany
Local time: 09:35
English to German
Jul 15, 2007

Hallo!

Ich habe office 2007 enterprise installiert und bekomme jetzt im word keine TRADOS-Anzeige mehr. Kenn jemand dieses Problem? Wordfast wird noch angezeigt.
Kann es sein, dass office 2007 enterprise und TRADOS7 nicht zusammen funktionieren???

Direct link Reply with quote

Matthias Quaschning-Kirsch  Identity Verified
Germany
Member (2006)
Swedish to German
+ ...
Reiter durchsuchen Jul 15, 2007

Gerade habe ich meinen Windoof-Rechner nicht eingeschaltet, aber ich erinnere mich daran, daß auch bei mir die Buttons nicht da waren, wo ich sie erwartet hatte. Oben unter der Titelleiste von Word gibt es ja mehrere Reiter (Format, Add-Ins usw.). Entweder sind die Buttons unter Add-Ins oder auf einem anderen Reiter, dessen Name mir entfallen ist. Geh einfach die Reiter durch, das Gesuchte müßte eigentlich auf einem von ihnen sein.

Gruß
Matthias

xxxM TRANSLATIO
Germany
English to German
TOPIC STARTER
Danke sehr! Jul 16, 2007

Hallo Matthias,

habe das Problem gelöst. Unter den Add-Ins war nur Wordfast zu sehen, grummel. Habe den ganzen Rechner platt gemacht. Ging nicht anders, aber jetzt ist es wie es sein soll. Danke!

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

TRADOS7 und office 2007 enterprise

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search