Übersetzung von Artikeln "clanky" / Vorschriften d. tschech. Finanzbehörden
Thread poster: Martina Ledermann

Martina Ledermann
Germany
Local time: 06:10
English to German
+ ...
Oct 17, 2007

Guten Tag,
ich habe etwas davon gehört, dass es für Übersetzer, welche aus dem Tschechischen Artikel "clanky" übersetzen irgendwelche Regeln der Tschechischen Finanzbehörden geben soll, wenn diese Artikel veröffentlicht werden bzw. irgendwelche Gebühren / Steuern dafür extra bezahlt werden müssen. Weiß jemand von Ihnen etwas darüber? Ihre Antwort erbitte ich auf Deutsch oder Tschechisch (mein Englisch ist nicht gerade überwältigend). Danke schön.)))
Liebe Grüße
Martina

Direct link Reply with quote

Steffen Pollex  Identity Verified
English to German
+ ...
Was sollen das für "Artikel" Oct 18, 2007

der tschechischen Finanzbehörden sein?

Wenn es um Vorschriftzen der tschhechischen Finanzbehörden geht, frage docham besten diese Behörden oder das tschechische Fianzministerium.

Marta Eich  Identity Verified
Germany
German to Czech
+ ...
"Tschechische Artikel"? Oct 19, 2007

Was ist denn damit gemeint? Entschuldige, aber die Frage ist etwas unveständlich!
Marta

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Übersetzung von Artikeln "clanky" / Vorschriften d. tschech. Finanzbehörden

Advanced search

PDF Translation - the Easy Way
TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation.

TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation. It also puts your translations back into the PDF to make new PDFs. Quicker and more accurate than hand-editing PDF. Includes free use of Infix PDF Editor with your translated PDFs.

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search