WORDFAST FORWARD 2019

WHAT IS IT? Join users, developers, trainers, staff, and tech support for Wordfast’s 5th annual user conference. The program will feature three days of Wordfast training and workshops, other software integration sessions, keynote speeches, one-to-one meetings with experts, and more. The evenings will be spent networking and celebrating Wordfast’s 20-year anniversary. WHEN AND WHERE IS IT? The 2019 edition of Wordfast Forward will take place in Sainte-Luce, Martinique on March 21-23, 2019.

Click for Full Participation

Potentielles Riesenprojekt, Autoindustrie
Thread poster: Eva Blanar

Eva Blanar  Identity Verified
Hungary
Local time: 15:04
English to Hungarian
+ ...
Mar 11, 2003

Ich habe Schwierigkeiten mit dem \"job posting\" gehabt, deshalb erzaehle ich darüber hier:

2 Übersetzer mit deutsch als Muttersprache sind gesucht für ein potenzielles Autoindustrieprojekt (3 Mio Wörter, Englisch - Deutsch), Trados ist nötig, Referenzen auch!

Ich habe praktisch nichts damit zu tun, das ist einfach eine Firma für die ich ganz oft arbeite. Kompetent ist nur Herr Ban: ban@espell.hu.

Hals- und Beinbruch! icon_smile.gif

Ralf Lemster  Identity Verified
Germany
English to German
+ ...
Bitte keine Job-Postings im Forum Mar 11, 2003

...das ist gut gemeint, aber nicht der richtige Platz.

Welche Probleme gab\'s denn beim Einstellen des Jobs?

Gruß Ralf

Eva Blanar  Identity Verified
Hungary
English to Hungarian
+ ...
TOPIC STARTER
Bitte um Entschuldigung... Mar 11, 2003

Das weiss ich noch nicht genau: als ich fürs Projekt nicht zuständig bin, habe ich als Adresse natürlich die Email Adresse der Job-posting Firma eingegeben.

Anfangs ging es auch sehr flott (ich habe, ganz unerwartet, auch noch 5 BrowniZ dafür bekommen), die Nachfrage, soviel ich weiss, war auch bestätigt, aber das ist schon mehr als 24 Stunden her und das hier ist eben ein potentielles Projekt...

Ich weiss, dass das keineswegs die richtige Lösung war, keine Zweifel daran! Also ich bitte um Entschuldigung. Hoffentlich kommt das nicht mehr vor.

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Potentielles Riesenprojekt, Autoindustrie

Advanced search

SDL Trados Studio 2019 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2019 has evolved to bring translators a brand new experience. Designed with user experience at its core, Studio 2019 transforms how new users get up and running, helps experienced users make the most of the powerful features.

More info »
SDL Trados Studio 2019 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2019 has evolved to bring translators a brand new experience. Designed with user experience at its core, Studio 2019 transforms how new users get up and running and helps experienced users make the most of the powerful features.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search