suche bürogemeinschaft in berlin
Thread poster: Paul Skidmore

Paul Skidmore  Identity Verified
Germany
Local time: 23:43
German to English
Feb 25, 2008

Ich suche eine bürogemeinschaft möglichst in Kreuzberg, südliche Mitte oder "Kreuzkölln". Ich arbeite seit 2 1/2 Jahren von meiner Wohnung aus aber jetzt suche ich nach einer Möglichkeit Arbeit und Wohnung zu trennen und noch dazu fände ich es schön etwas "Büroalltag" mit KollegInnen zu verbringen.

Was ich nicht suche ist ein Platz in einem Grossraumbüro, was in Berlin viel angeboten wird. Meine Vorstellung ist schon ein eigenes Zimmer, möglichst hell (also nicht Souterrain oder Erdgeschoss).

Falls andere Berliner KollegInnen wie ich auch auf der Suche sind - meldet Euch. Vielleicht können wir gemeinsam eine neue Bürogemeinschaft gründen.

Danke

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

suche bürogemeinschaft in berlin

Advanced search

SDL Trados Studio 2017 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2017 helps translators increase translation productivity whilst ensuring quality. Combining translation memory, terminology management and machine translation in one simple and easy-to-use environment.

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search