Warnung vor unseriösem Auftraggeber - NL-DE
Thread poster: Wolfgang Jörissen

Wolfgang Jörissen  Identity Verified
Belize
Dutch to German
+ ...
Mar 13, 2008

Hallo!

Nein, ich kenne die Regeln und werde an dieser Stelle mit Sicherheit keine Namen nennen. Allerdings möchte ich auf diesem Wege meine NL-DE-Kollegen davor warnen, dass hier gerade jemand versucht, einen größeren Auftrag zu vergeben. Ich hatte mit diesem Pappenheimer vor einigen Jahren einmal zu tun und musste einiges in Bewegung setzen, um nach langer Zeit endlich mal bezahlt zu werden.

Falls Ihr also eine entsprechende Anfrage erhaltet (aber bitte nur dann!), gebe ich gerne privat Auskunft. Der/diejenige ist im Übrigen auch einschlägig blueboard-bekannt.

Frohes Schaffen (mit ordentlicher Bezahlung)!
Wolfgang

[Edited at 2008-03-13 13:59]

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Warnung vor unseriösem Auftraggeber - NL-DE

Advanced search

BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search