IATE - Περιορίστηκε η πρόσβαση?
Thread poster: Valentini Mellas

Valentini Mellas  Identity Verified
Greece
Local time: 02:05
English to Greek
+ ...
Jun 7, 2005

Για όσους δεν το έχουν προσέξει ακόμα: το ΙΑΤΕ πλέον δεν είναι ελευθέρας. Μόνο όσοι έχουν κωδικό ιδρύματος μπορούν να μπουν. Στην κεντρική του σελίδα αναφέρει:

IATE is currently only available to registered IATE users of the European Institutions.
If you don't have a username and password please consult your colleagues responsible for Terminology in your Institution.

*Σνιφ σνιφ*


[Edited at 2005-06-07 21:36]


 

Elena Petelos  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 00:05
English to Greek
+ ...
!!!! Jun 7, 2005

Valentini Mellas wrote:

Για όσους δεν το έχουν προσέξει ακόμα: το ΙΑΤΕ πλέον δεν είναι ελευθέρας. Μόνο όσοι έχουν κωδικό ιδρύματος μπορούν να μπουν. Στην κεντρική του σελίδα αναφέρει:

IATE is currently only available to registered IATE users of the European Institutions.
If you don't have a username and password please consult your colleagues responsible for Terminology in your Institution.

*Σνιφ σνιφ*


Καλησπέρα Βαλ μου!

Εγώ γιατί μπαινοβγαίνω ελεύθερα;; Μάλιστα χθες μπήκα και από υπολογιστή φίλου, δεν είναι δηλαδή ότι "θυμάται" ο υπολογιστής κωδικούς και μπαίνει.icon_smile.gif

Πατάω continue στο
https://iate.cdt.eu.int/iatenew/Plogin.jsp

και μέσα.

Σε ποιο σύνδεσμο μπορεί να τα δει κανείς όλα αυτά;;

Ελ.


 

Vicky Papaprodromou  Identity Verified
Greece
Local time: 02:05
Member (2004)
English to Greek
+ ...
Δεν έχει πρόβλημα Jun 7, 2005

Κι εγώ μόλις μπήκα ελεύθερα από το: https://iate.cdt.eu.int/iatenew/Plogin.jsp

 

Valentini Mellas  Identity Verified
Greece
Local time: 02:05
English to Greek
+ ...
TOPIC STARTER
Η πρόσβασή μου ήταν από το ... Jun 7, 2005

Vicky Papaprodromou wrote:

Κι εγώ μόλις μπήκα ελεύθερα από το: https://iate.cdt.eu.int/iatenew/Plogin.jsp



Εγώ έμπαινα από το https://europa-staging.cec.eu.int/iatenew/ το οποίο συνεχίζει να ρίχνει πόρτα

Β

[Edited at 2005-06-07 21:09]


 

Elena Petelos  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 00:05
English to Greek
+ ...
Old ones ;-) Jun 7, 2005

Valentini Mellas wrote:




Εγώ έμπαινα από το https://europa-staging.cec.eu.int/iatenew/ το οποίο συνεχίζει να ρίχνει πόρτα


Mόλις μπήκα και σε αυτό με τους παλιούς κωδικούς Βαλ μου.
w0300005 (user name)
w03005 (password)

I do think, this is quite an old message.
http://www.proz.com/topic/31470

Best of Luckicon_wink.gif


 

Valentini Mellas  Identity Verified
Greece
Local time: 02:05
English to Greek
+ ...
TOPIC STARTER
Μπορεί να ... Jun 7, 2005

elena petelos wrote:

Mόλις μπήκα και σε αυτό με τους παλιούς κωδικούς Βαλ μου.
w0300005 (user name)
w03005 (password)

I do think, this is quite an old message.
http://www.proz.com/topic/31470

Best of Luckicon_wink.gif


Μπορεί ίσως να μου κάνει νερά ο Μοτζίλα .. Ευχαριστώ για την επικύρωση Έλενα και ένα συγνώμη σε όλους για τον πανικό.

Β


 

Lamprini Kosma  Identity Verified
Italy
Local time: 01:05
Member (2003)
English to Greek
+ ...
Κι εγώ όλη τη μέρα μέσα είμαι...:-) Jun 8, 2005

Στο επιβεβαιώνω κι εγώ Βαλεντίνη. Δεν έχει πρόβλημα το IATE. Είχε πριν 6-8 μήνες περίπου.

Καλή συνέχεια,
Λαμπρινή


 

Natassa Iosifidou  Identity Verified
Greece
Local time: 02:05
English to Greek
+ ...
Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα... Jun 8, 2005

Προχτές που προσπάθησα να μπω με τους κωδικούς που αναφέρει η Έλενα, έπαθα ότι και η Βαλεντίνη. Θα ξαναπροσπαθήσω,ωστόσο, απόψε εφόσον λέτε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για να δω τι συμβαίνει. Περίεργο πάντως... Έχει και προτιμήσεις το site...;

Νατάσα


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


IATE - Περιορίστηκε η πρόσβαση?

Advanced search






PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
WordFinder Unlimited
For clarity and excellence

WordFinder is the leading dictionary service that gives you the words you want anywhere, anytime. Access 260+ dictionaries from the world's leading dictionary publishers in virtually any device. Find the right word anywhere, anytime - online or offline.

More info »



Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search