Off topic: Selamat Idul Fitri 1428 H
Thread poster: Hipyan Nopri

Hipyan Nopri  Identity Verified
Indonesia
Local time: 02:01
English to Indonesian
+ ...
Oct 11, 2007

Melalui forum ini, saya mengucapkan:
Selamat Idul Fitri 1428 H
Minal Aidin Wal Faizin
Mohon Maaf Lahir dan Batin

Teruskan perjuangan

Hipyan


Direct link Reply with quote
 

Harry Hermawan  Identity Verified
Indonesia
Local time: 02:01
Member (2005)
English to Indonesian
Mumpung masih Syawal Oct 29, 2007

Buat temen maafin ye, tapi gw nggak mau maafin outsourcer yang ngemplang tuh...dan juga pemakai di ProZ.com yang kurang asik dan bikin kita2 jadi jelek di Indonesia.

Kita tau lah siapa2 mereka ini...

Biasa kalo mau tau soal ini japri ke saya lah...


btw kita sedang menunggu Pak Eddie dengan laporan POWWOW terakhir yang bersinergi dengan HPI dan Bahtera, sayang kita2 (ogut, Hikmat, Erich) nggak bisa hadir tuh...

Er, Hik...

Gimana, nih kalo kita bikin ProZ.com Chapter Jakarta?

Atau Hipyan mau bikin ProZ.com Chapter Padang?

[Diedit pada 2007-10-29 08:48]


Direct link Reply with quote
 

Hipyan Nopri  Identity Verified
Indonesia
Local time: 02:01
English to Indonesian
+ ...
TOPIC STARTER
Chapter, Ide Bagus Oct 29, 2007

Ide yang bagus, Hars, mengenai chapter-nya. Bagaimana kira-kira mekanismenya?

Salam

Hipyan


Direct link Reply with quote
 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Selamat Idul Fitri 1428 H

Advanced search






SDL Trados Studio 2017 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2017 helps translators increase translation productivity whilst ensuring quality. Combining translation memory, terminology management and machine translation in one simple and easy-to-use environment.

More info »
SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »



Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search