Tarifa justa diaria en Panamá - ciudad de Colon
Thread poster: Luisa Portocarrero
Luisa Portocarrero
Luisa Portocarrero  Identity Verified
Peru
Local time: 12:42
English to Spanish
+ ...
Oct 25, 2017

Hola a todos!
Soy intérprete de Lima, Perú y un cliente internacional me pide que les cotice 90 días de interpretación simultánea en Colón para una capacitación que también dictó en Lima.

Para no malograr el mercado panameño y estar dentro de lo justo, me podrían colegas por favor guiar en cuál es el mínimo y máximo que se debería de cobrar. Sobre todo pensando que es simultánea (somos 2 profesionales) y con equipos.

Gracias mil y una buena semana!
... See more
Hola a todos!
Soy intérprete de Lima, Perú y un cliente internacional me pide que les cotice 90 días de interpretación simultánea en Colón para una capacitación que también dictó en Lima.

Para no malograr el mercado panameño y estar dentro de lo justo, me podrían colegas por favor guiar en cuál es el mínimo y máximo que se debería de cobrar. Sobre todo pensando que es simultánea (somos 2 profesionales) y con equipos.

Gracias mil y una buena semana!!

Luisa
Collapse


 
Mario Chavez (X)
Mario Chavez (X)  Identity Verified
Local time: 13:42
English to Spanish
+ ...
Ciudad intestina Jan 5, 2018

No sé si sea posible corregir el error en “ciudad de Colon”, pero supongo que ya estás enterada.



 
Luisa Portocarrero
Luisa Portocarrero  Identity Verified
Peru
Local time: 12:42
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
La describe bien ja! Jan 5, 2018

Es tan horrible que perdió la tilde...

 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Tarifa justa diaria en Panamá - ciudad de Colon







Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »