Qualcuno è stato contattato da una grande azienda per una traduzione di prova in questi giorni?
Thread poster: xxxFGHI
xxxFGHI  Identity Verified
Local time: 01:53
Spanish to Italian
+ ...
Dec 11, 2008

Ciao,
Qualcuno di voi è stato contattato da una grande azienda del nord per una traduzione di prova, negli ultimi giorni?
Ho un vago sospetto e gradirei sapere cosa ne pensate voi: se vi è capitato, mi scrivete in privato?
Grazie!
Roberta

Direct link Reply with quote

Stefano Incerti
Italy
German to Italian
+ ...
Italia? Dec 11, 2008

Ciao,
intendi del nord Italia o del nord Europa?
Perchè io sono stato contattato da un'agenzia francese per una traduzione di prova gratis...
Di cosa si tratta?

Ciao

FGHI wrote:

Ciao,
Qualcuno di voi è stato contattato da una grande azienda del nord per una traduzione di prova, negli ultimi giorni?
Ho un vago sospetto e gradirei sapere cosa ne pensate voi: se vi è capitato, mi scrivete in privato?
Grazie!
Roberta

xxxFGHI  Identity Verified
Spanish to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Nord Italia Dec 11, 2008

Scusate, non ho specificato.
x Stefano: ti spiego via mail

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Qualcuno è stato contattato da una grande azienda per una traduzione di prova in questi giorni?

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search