Qualcuno è stato contattato da una grande azienda per una traduzione di prova in questi giorni?
Thread poster: FGHI (X)
FGHI (X)
FGHI (X)  Identity Verified
Local time: 06:12
Spanish to Italian
+ ...
Dec 11, 2008

Ciao,
Qualcuno di voi è stato contattato da una grande azienda del nord per una traduzione di prova, negli ultimi giorni?
Ho un vago sospetto e gradirei sapere cosa ne pensate voi: se vi è capitato, mi scrivete in privato?
Grazie!
Roberta


 
Stefano Incerti
Stefano Incerti
Italy
Local time: 06:12
German to Italian
+ ...
Italia? Dec 11, 2008

Ciao,
intendi del nord Italia o del nord Europa?
Perchè io sono stato contattato da un'agenzia francese per una traduzione di prova gratis...
Di cosa si tratta?

Ciao


FGHI wrote:

Ciao,
Qualcuno di voi è stato contattato da una grande azienda del nord per una traduzione di prova, negli ultimi giorni?
Ho un vago sospetto e gradirei sapere cosa ne pensate voi: se vi è capitato, mi scrivete in privato?
Grazie!
Roberta


 
FGHI (X)
FGHI (X)  Identity Verified
Local time: 06:12
Spanish to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Nord Italia Dec 11, 2008

Scusate, non ho specificato.
x Stefano: ti spiego via mail


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Qualcuno è stato contattato da una grande azienda per una traduzione di prova in questi giorni?






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »