Corso di traduzione editoriale
Thread poster: mareluna (X)
mareluna (X)
mareluna (X)
Local time: 10:18
Feb 25, 2009

Ciao a tutti!qualcuno di voi per caso ha frequentato il corso di traduzione editoriale organizzato dall'associazione griò a Bologna? Ad aprile parte il corso di traduzione dal tedesco e mi piacerebbe frequentarlo..qualcuno sa dirmi se è fatto bene, se è un corso valido?

Grazie a tutti!


 
mareluna (X)
mareluna (X)
Local time: 10:18
TOPIC STARTER
aiuto! Mar 6, 2009

Ragazzi davvero non c'è nessuno che mi sa dire se questo corso è valido oppure no? a me piacerebbe frequentarlo, ma non vorrei che poi si rivelasse una fregatura :-/

 
Licia Oziantini
Licia Oziantini
Italy
Local time: 10:18
English to Italian
+ ...
piccolo consiglio Mar 6, 2009

Se posso dirti la mia e darti un aiuto, credo che tu debba fare quello che ti senti. Se il corso ti sarà davvero utile dipenderà solo da te.
Se ti va fallo, checchè ne dicano gli altri, ma se lo fai controvoglia solo perchè ti dicono che è buono...che senso ha?!
Lycia


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Corso di traduzione editoriale






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »