Tirocini presso case editrici
Thread poster: Eleonora Tondon

Eleonora Tondon  Identity Verified
Italy
Local time: 12:17
Czech to Italian
+ ...
Feb 25, 2009

Ciao a tutti!
C'è qualcuno che mi sa dire qualcosa dei tirocini organizzati dalle case editrici? Ne vale la pena? è un buon metodo per farsi conoscere anche come traduttore oppure no?
Grazie

María José Iglesias  Identity Verified
Italy
Italian to Spanish
+ ...
Se ti interessa il settore... Feb 25, 2009

Penso sia una possibilità di acquisire un po' di esperienza come traduttore se il settore dell'editoria ti interessa. Ma non credo basti per farsi conoscere come traduttore. Se vale la pena o no, dipende ovviamente dalle condizioni dello stage.

María José

[Modificato alle 2009-02-25 16:24 GMT]

Eleonora Tondon  Identity Verified
Italy
Czech to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
è un settore che mi interessa molto Feb 26, 2009

è un settore che mi interessa molto ma allo stesso tempo so che è difficile entrare e farsi conoscere come traduttore. Qualche consiglio?

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Tirocini presso case editrici

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
SDL Trados Studio 2019 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2019 has evolved to bring translators a brand new experience. Designed with user experience at its core, Studio 2019 transforms how new users get up and running and helps experienced users make the most of the powerful features.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search