Stipendio project manager
Thread poster: Temperance
Temperance
Italy
Local time: 11:54
English to Italian
+ ...
Oct 13, 2010

Qualcuno mi sa dire qual è lo stipendio minimo/medio di un project manager in un'agenzia di traduzione?
Grazie

Direct link Reply with quote

Barbara Della Maria
English to Italian
+ ...
project manager - stipendio Oct 19, 2010

ciao,
io l'ho fatto per 8 anni...prendevo circa 1000 euro più provvigioni sul fatturato...naturalmente facevo tutto: project manager, traduttore, revisore, marketing ecc..in pratica gestivo io tutto l'ufficio...non farti fregare!
io non lo rifarei per meno di 1500 euro netti...ma solo PM, non tutto il resto...
ciao
barbara

Temperance
Italy
English to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Grazie Oct 19, 2010

Ti ringrazio! In effetti ho fatto la domanda per essere preparata e accettare i lavori con consapevolezza. Sto cercando un lavoro come Project Manager, ma non so da che parte iniziare, ho contattato alcune agenzie, ma non trovo annunci per PM sui normali siti di annunci di lavoro. Hai qualche consiglio da darmi?

Grazie ancora!

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Stipendio project manager

Advanced search

BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search