Moneybookers/chi lo sa usare?
Thread poster: Hilaryc78

Hilaryc78  Identity Verified
Local time: 15:41
German to Italian
+ ...
Feb 17, 2004

ciao!

una domanda: un cliente mi ha pagata usando questo sito "moneybookers.com" e io non so bene come fare a incassare.
mi sono registrata, ho inserito il codice che mi è arrivato per e-mail, ma non so andare avanti. Non ho dimestichezza con questi tools. C'è qualcuno che magari lo usa già e sa darmi delle indicazioni?

grazie,
Ilaria

Direct link Reply with quote

Claudio Nasso  Identity Verified
Italy
Local time: 15:41
Member (2003)
English to Italian
+ ...
Devi aver dichiarato un C/C Feb 17, 2004

Per trasferire fondi da PayPal o da Moneybookers devi aver dichiarato un C/C bancario sul quale trasferire i fondi. Non c'è altra soluzione. Se i fondi li lasci su Moneybookers li potrai usare a tua volta per pagare acquisti in via elettronica.

Comunque le pagine Help del sito ti spiegano come procedere. Tra l'altro, devi fare verificare la tua posizione anagrafica e quella del conto corrente (e questo vale sia per PayPal sia per Moneybookers) se non vuoi avere eccessive limitazione sui trasferimenti al tuo C/C.

Claudio

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Moneybookers/chi lo sa usare?

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search