Aiuto di traduzione in tedesco per associazione RING 14
Thread poster: Lucia De Rocco

Lucia De Rocco  Identity Verified
Local time: 09:39
Italian
+ ...
Aug 4, 2011

Cari colleghi, colleghe
Sto aiutando come traduttrice volontaria l’associazione RING14. Mi hanno chiesto di tradurre in tedesco due paginette, una lettera che indirizzano alle famiglie dei loro pazienti per spiegare i progressi della ricerca.
Una amica madrelingua alla quale avevo chiesto di rileggere il testo da me tradotto e migliorarlo tarda a darmi risposta. Entro domani dovrei reinviare queste due paginette e pertanto vi chiedo cortesemente se qualche madrelingua tedesco o bilingue sia disponibile a rileggermi queste due paginette entro domani mattina.
Potete contattarmi a lucia.derocco@axitea.it e vi invierò i due testi, italiano e tedesco.
Grazie se mi potrete dare una mano.Lucia

Direct link Reply with quote

Grazia Mangione  Identity Verified
Local time: 09:39
German to Italian
+ ...
Eccomi Aug 4, 2011

Ti ho scritto in privato...

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Aiuto di traduzione in tedesco per associazione RING 14

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search