International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

Vocabolario giuridico russo-italiano Tomaso Napolitano (a cura di), Giuffrè 1981
Thread poster: Timote Suladze

Timote Suladze  Identity Verified
Russian Federation
Local time: 20:18
Italian to Russian
+ ...
Sep 23, 2013

Buongiorno.
Qualcuno ha, per caso, questo vocabolario? Avrei bisogno della/-e foto di una/un paio di pagina/-e per la diapositiva della presentazione. In particolare si tratta del termine иск con tutte le sue voci e significati presenti nel vocabolario in questione.
Grazie.

Direct link Reply with quote

smarinella  Identity Verified
Italy
Local time: 19:18
Member (2004)
German to Italian
+ ...
un'idea... Oct 2, 2013

non hai pensato di telefonare o scrivere via mail alla casa editrice? Io mi prenderei i dati di Giuffré e chiederei direttamente a loro.

Non lavorando col russo (che pure conosco un po') non conosco il dizionario e non ho idea se sia ancora in commercio. In quest'ultimo caso, non ti resta che la casa editrice...

Forza, forza, un po' di spirito di iniziativa civuole, nella vita...

paka

Timote Suladze  Identity Verified
Russian Federation
Local time: 20:18
Italian to Russian
+ ...
TOPIC STARTER
Il problema è stato risolto Oct 2, 2013

Chiedo scusa se non ne ho detto prima, ho trovato il collega che fortunatamente ha questo vocabolario. Poi quando rientro in Italia provo comrparlo se è ancora in vendita.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Vocabolario giuridico russo-italiano Tomaso Napolitano (a cura di), Giuffrè 1981

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search