Corso di interpretariato in Italia
Thread poster: Audra deFalco

Audra deFalco
United States
Local time: 18:02
Italian to English
+ ...
Feb 2, 2015

Salve a tutti. Spero mi possiate aiutare!

Sto cercando un corso di interpretariato--non necessariamente per le conferenze e non necessariamente una laurea--da o verso l'inglese e con lo spagnolo come terza lingua. Lavoro gia' da traduttreice ed interprete qui a New York ma cerco un programma in Italia che mi possa aiutare ad affinare le mie capacita' linguistiche ai fini di lavorare sul mercato privato. Tranne l'esame di certificazione non ho avuto una formazione 'formale' per quanto riguarda l'interpretariato, e invece ho imparato provando sulla mia pelle il difficile lavoro dell'interprete.

Ancora meglio se il corso sia offerto in Emilia Romagna.

Direct link Reply with quote Turn social sharing on.
Like 5

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Corso di interpretariato in Italia

Advanced search

BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search