Finestra grigia in TM results in Studio 2011 dopo aggiornamento di Studio 2014
Thread poster: LINDA BERTOLINO

LINDA BERTOLINO  Identity Verified
Italy
Local time: 20:18
Member (2007)
German to Italian
+ ...
Feb 23, 2015

Qualcuno di voi può aiutarmi? Magari Bruno Ciola che di solito legge i post su Proz.

Mi è accaduta una cosa strana. Dopo aver aggiornato Studio 2014 all'ultima versione, quando apro Studio 2011 (installato sullo stesso PC e assolutamente funzionante prima di questo aggiornamento) mi compare un riquadro grigio nella parte sinistra della finestra dei concordance results. Non capisco se si tratti di un bug o altro.

La traduzione si apre correttamente ma riesco a visualizzare solo la parte destra dei risultati della concordance. A sinistra c'è questo strano riquadro che non riesco a togliere in nessun modo.
Ho persino disinstallato e reinstallato Studio 2011 ma il problema persiste.
Non ricevo nessun messaggio di errore ma ovviamente in questo modo Studio non è utilizzabile.
Qualcuno mi può aiutare??
Vorrei incollare l'istantanea della pagina qui, ma non so proprio come fare.
Eventualmente posso mandarvela in privato.
Qualsiasi consiglio è assolutamente ben accetto.
Grazie
Linda

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Finestra grigia in TM results in Studio 2011 dopo aggiornamento di Studio 2014

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search