carico di lavoro richiesto (indicazione in percentuale)
Thread poster: gradara
gradara
Italy
Local time: 08:00
German to Italian
Jan 18, 2016

Questa dicitura compare nel modulo di contatto per collaborare con un'agenzia di traduzione estera. Siccome si tratta di un campo obbligatorio, mi chiedo cosa intendono per "indicazioni in percentuale". Ho sempre dovuto indicare, in altre occasioni, il numero di parole che posso tradurre in un giorno, ad es., ma non ho assolutamente idea di cosa sia questo valore in percentuale. Qualcuno si è già imbattuto in una richiesta simile?
Grazie per un eventuale scambio di esperienze e/o eventuali input.

Direct link Reply with quote

Fiona Grace Peterson  Identity Verified
Italy
Local time: 08:00
Member
Italian to English
Perché non chiedi all'agenzia? Jan 19, 2016

Mi sembra che la cosa più logica in questo caso sarebbe rivolgersi direttamente all'agenzia, chiedendo delucidazioni. Così non rischi di sbagliare.

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

carico di lavoro richiesto (indicazione in percentuale)

Advanced search

SDL Trados Studio 2017 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2017 helps translators increase translation productivity whilst ensuring quality. Combining translation memory, terminology management and machine translation in one simple and easy-to-use environment.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search