https://www.proz.com/forum/italian/30205-configuration_outlook.html

configuration outlook
Thread poster: ace-translation
ace-translation
ace-translation  Identity Verified
Local time: 03:55
English to French
+ ...
Mar 7, 2005

Bonsoir,
Je viens d'acheter un nouveau laptop équipé wi-fi et je ne parviens pas à configurer outlook avec ma messagerie professionnelle. Ma connection se fait grâce à un modem ethernet, un routeur, et le wi-fi. Les connections sont excellentes, mais lorsque je configure outlook par pop3 ou imap, l'assistant m'indique qu'il ne parvient pas à se connecter au seveur de messagerie, hors, toutes le données sont bonnes. Je pense que le problème se situe au niveau de XP et des options i
... See more
Bonsoir,
Je viens d'acheter un nouveau laptop équipé wi-fi et je ne parviens pas à configurer outlook avec ma messagerie professionnelle. Ma connection se fait grâce à un modem ethernet, un routeur, et le wi-fi. Les connections sont excellentes, mais lorsque je configure outlook par pop3 ou imap, l'assistant m'indique qu'il ne parvient pas à se connecter au seveur de messagerie, hors, toutes le données sont bonnes. Je pense que le problème se situe au niveau de XP et des options internet, mais je ne vois pas du tout, au secours !
Merci d'avance pour votre aide,
Fabrizio
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

configuration outlook






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »