Nuova arrivata
Thread poster: LILIANA BRIGHIDIU

LILIANA BRIGHIDIU
Italy
Local time: 04:39
Italian to Romanian
+ ...
Nov 18, 2016

Buongiorno a tutti.
Non so se è usanza o meno però mi sembrava doveroso presentarmi visto che sono una nuova arrivata nel forum.
Non voglio rubarvi troppo tempo quindi cercherò di essere breve:
Il mio nome è Liliana, nata in Romania però abito a Perugia da oramai 20 anni. Come già detto sono una nuova arrivata e mi sto affacciando su questo mondo volendo fare della traduzione la mia occupazione principale. Spero che nasca una buona collaborazione con tutti voi quindi per qualsiasi domanda o dubbio, non esitate a chiedere. Buon lavoro a tutti, W noi. Liliana.

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Nuova arrivata

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search