Sbobinamento
Thread poster: Luciana Cortelazzi

Luciana Cortelazzi
Local time: 06:21
English to Italian
+ ...
Apr 26, 2005

Ciao a tutti, c'è qualcuno che conosce le tariffe correnti per lo sbobinamento di testi (in lingua straniera) da video e DVD?
Grazie a tutti
Lu

marifiore  Identity Verified
Italy
English to Italian
+ ...
Maggiorazione Apr 26, 2005

Io di solito applico il 30% della tariffa ordinaria per traduzioni. C'è da dire che mi capita sempre di dover tradurre il risultato dello sbobinamento, quindi applico la mia normale tariffa + 30%.

Comunque il tariffario AITI parla del 30-50% della tariffa ordinaria per trascrizioni e di una maggiorazione del 25-50% per traduzioni da supporto audio o video.

Ciao

Luciana Cortelazzi
English to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Grazie mille Apr 26, 2005

marifiore wrote:

Io di solito applico il 30% della tariffa ordinaria per traduzioni. C'è da dire che mi capita sempre di dover tradurre il risultato dello sbobinamento, quindi applico la mia normale tariffa + 30%.

Comunque il tariffario AITI parla del 30-50% della tariffa ordinaria per trascrizioni e di una maggiorazione del 25-50% per traduzioni da supporto audio o video.

Ciao

E' proprio quello che mi serviva sapere.
Grazie e buon lavoro
Ciao

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Sbobinamento

Advanced search

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »
WordFinder Unlimited
For clarity and excellence

WordFinder is the leading dictionary service that gives you the words you want anywhere, anytime. Access 260+ dictionaries from the world's leading dictionary publishers in virtually any device. Find the right word anywhere, anytime - online or offline.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search