Corso traduzione settoriale SSIT Pescara
Thread poster: Jale Farrokhnia

Jale Farrokhnia
Italy
Local time: 20:36
German to Italian
+ ...
Nov 5, 2017

Ciao a tutti, vi scrivo per chiedervi opinioni attendibili riguardo ai Master e ai Corsi di Alta Formazione del SSIT di Pescara. In particolare, mi interessa il corso di alta formazione in traduzione settoriale per il web, perché lavoro già in questo ambito ma vorrei consolidare le mie capacità e acquisire un titolo spendibile in questo campo. Ho letto che le attività si svolgono online e che sarebbero dei tutor a mia disposizione per la correzione dei testi. Come soluzione mi sembra ottima ma non vorrei investire i miei soldi in un corso fuffa. Attendo quindi dei riscontri da parte vostra!

Direct link Reply with quote

ndellenoci
Italy
English to Italian
io Jan 10

Io l'ho cominciato poroprio questa settimana. Mi hanno dato molto materiale da studiare e sono già all'opera con la prima traduzione. Per me sembra valido

Jale Farrokhnia
Italy
German to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Grazie per avermi risposto Jan 11

Appena riesco mi iscriverò pure io, non vedo l'ora di iniziare! Buono studio!

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Corso traduzione settoriale SSIT Pescara

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search