International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

Daemon Tools e Hoepli
Thread poster: Chiara_M

Chiara_M  Identity Verified
Local time: 14:01
French to Italian
+ ...
May 20, 2005

Salve a tutti.
Qualche tempo fa ho installato Daemon Tools, ho seguito le istruzioni di base, caricato 4 drive virtuali e altrettanti cd (3 Zanichelli e il Marolli). Inizialmente andava tutto bene. Riuscivo ad aprire tutti i cd virtuali. Poi (non so perché) il Marolli non è più partito (i vari Zanichelli sì).
Qualcuno mi aveva suggerito di disinstallare tutte le immagini, di installare solo il Marolli, lanciarlo e poi installare le altre immagini. Ci ho provato, ma anche se il solo cd virtuale installato è il Marolli, continua a non aprirsi (Si apre solo la finestra iniziale, ma quando clicco su versione italiana non procede).
Sarei garata a chiunque potesse aiutarmi a risolvere il problema (tenendo conto del fatto che sono quasi analfeba, informaticamente parlando!)

Direct link Reply with quote

Lorenzo Lilli  Identity Verified
German to Italian
+ ...
non conosco daemon tools, ma.... May 20, 2005

... forse ti può essere utile leggere questo thread http://www.proz.com/topic/24821 se recentemente hai installato il service pack 2 di windows. O magari è proprio un problema di daemon tools, ma in quel caso non saprei cosa dirti.

Chiara_M  Identity Verified
French to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Niente Service Pack 2 May 20, 2005

No, no, per carità. Non ho installato il Service Pack 2.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Daemon Tools e Hoepli

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search