Tag Editor word count
Thread poster: M Krasnitskaya

M Krasnitskaya
Local time: 02:21
Member (2007)
Hungarian to Russian
+ ...
May 24, 2005

Mi potete dire per cortesia se si puo' fare source word count in Trados 6.5 Tag Editor e come si fa - credo che ci dovrebbe essere un modo per farlo ?

Grazie.

Valentina Pecchiar  Identity Verified
Italy
English to Italian
+ ...
Con Trados Workbench May 24, 2005

Pongrac wrote:
Mi potete dire per cortesia se si puo' fare source word count in Trados 6.5 Tag Editor e come si fa - credo che ci dovrebbe essere un modo per farlo ?
Grazie.

I file di TagEditor possono essere analizzati con Trados Workbench come i file di word. Il risultato dell'analisi è il source word count.

Apri la memoria che utilizzerai per tradurre i file e poi scegli Tools > Analyse. Facendo clic su Add (pulsante in alto a sinistra) si apre una finestra in cui specificare il tipo di file da analizzare e selezionare i file. Fai clic su Analyse e aspetta il risultato: apparirà nella sezione inferiore destra della finestra e sarà riportato in un log file salvato nella stessa directory della memoria che stai usando per l'analisi.

Spero che le mie spiegazioni siano chiare, altrimenti fatti risentireicon_smile.gif

M Krasnitskaya
Local time: 02:21
Member (2007)
Hungarian to Russian
+ ...
TOPIC STARTER
Grazie, Muja May 25, 2005

Ho capito tuttoicon_smile.gif

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Tag Editor word count

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search