Conversione di database Word in database Access
Thread poster: Giusy Cembalo

Giusy Cembalo
Local time: 10:53
English to Italian
+ ...
Jun 21, 2005

Uso da qualche tempo la Stampa Unione di Word, che si appoggia ad un database piuttosto limitato, e vorrei passare i dati su Access per utilizzare un database di quest'ultimo come origine dati. Sapete se è possibile e, in caso affermativo, come si fa?
Grazie
Giusy

Direct link Reply with quote

Giusy Cembalo
Local time: 10:53
English to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
forse posso spiegarmi meglio... Jun 23, 2005

Un documento di stampa unione di word si appoggia a un file di origine dati contenente una tabella con, appunto, i dati. Si può convertire una di queste tabelle Word già esistente in tabella Access?
Il problema è che i record sono diventati troppi e la tabella Word da i numeri, credo che si sia danneggiata o stia quasi per farlo. E i dati sono davvero importanti...
Grazie a tutti anticipatamente!
Giusy

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Conversione di database Word in database Access

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
SDL Trados Studio 2017 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2017 helps translators increase translation productivity whilst ensuring quality. Combining translation memory, terminology management and machine translation in one simple and easy-to-use environment.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search