www.grandictionnaire.com
Thread poster: luskie

luskie
Local time: 17:25
English to Italian
+ ...
Nov 6, 2002

un grande dizionario francese e inglese (anche se al momento non mi \'apre\' i termini...)

o c\'è qualche \'posto\' specifico in proz dove mettere/prendere risorse come questa?

o già lo conoscevate tutti? icon_smile.gif

ciao,

luskie

schmurr  Identity Verified
Italian to German
+ ...
purtroppo Nov 6, 2002

non c\'è ancora un \'posto\' specifico in proz dove mettere risorse come questa, però se cerchi qualcosa o vuoi sapere se una tua scoperta è già stata menzionata nei forum, puoi usare la proz search nell\'angolo in basso a sinistra!

ciao da Udine,

Martin

Marco Oberto  Identity Verified
Italy
Member (2003)
English to Italian
+ ...
Dizionario? Nov 6, 2002

All\'indirizzo www.grandictionaire.com mi si apre la pagina di www.sexsouk.com, una risorsa poco \"linguistica\" per quanto interessante.

Antonella Andreella  Identity Verified
Italy
German to Italian
+ ...
Mi sa che manca un 'd' Nov 6, 2002

www.granddictionnaire.com

Ciao

Silvana Parascandolo  Identity Verified
English to Italian
+ ...
Freudian slip? Nov 6, 2002

Anche a me! Credevo che fosse una mia distrazione.

E...no, non lo conoscevo già!!

Ciao

luskie
English to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Grazie Martin! Nov 7, 2002

Ora so come fare la prossima volta a non aprire thread inutili o quasi: nei forum di proz ci già sono parecchie citazioni di www.granddictionnaire.com! Mancavamo solo noi, Sylph icon_smile.gif

A proposito, a me mancava una d, ok, ma a qualcun altro mancava anche una n - la cui assenza si è rivelata ben più perniciosa icon_smile.gif
(e con tanto di velo! icon_smile.gif))

ciao,

luskie

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

www.grandictionnaire.com

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search