Question: che programma di fatturazione usate (se ne usate)?
Thread poster: Bilingualduo

Bilingualduo  Identity Verified
Italy
Local time: 21:10
English to Italian
+ ...
Dec 27, 2002

Cari colleghi,

mi chiedevo in questi giorni se esiste un programma di fatturazione migliore di quello che usiamo noi (che non citerò per evitare \'pubblicità negativa\').

In particolare il mio, essendo \'straniero\', non mi permette di gestire ritenute varie come da normativa italiana, ma solo l\'IVA.

Ovviamente ha la sua utilità perchè mi consente le altre operazioni: conteggio caratteri/parole dei files, tenuta database clienti, collegamento tariffe, ecc.

Si potrebbe migliorare però. Qualche spunto?

Grazie a tutti,

Cristina

PS

Scrivo in questo forum proprio perchè mi interessa sapere come gestiscono questo aspetto i colleghi italiani (o residenti in Italia).

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Question: che programma di fatturazione usate (se ne usate)?

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search