Fax Online
Thread poster: Luisa Fiorini
Luisa Fiorini
Luisa Fiorini  Identity Verified
Italy
Local time: 20:03
Member
English to Italian
+ ...
Aug 30, 2007

Cari Colleghi,

quest'inverno dovrò assentarmi frequentemente da casa e avrei bisogno di comprare un programma che mi permetta di inviare fax direttamente dal computer senza dover trasportare la stampante-scanner-fax. Ho letto sul forum inglese che Winfax necessita della linea telefonica, mentre a me ne servirebbe uno che possa funzionare senza linea telefonica.

Un altro dubbio: il programma di posta elettronica può influire sulla compatibilità con il fax online opp
... See more
Cari Colleghi,

quest'inverno dovrò assentarmi frequentemente da casa e avrei bisogno di comprare un programma che mi permetta di inviare fax direttamente dal computer senza dover trasportare la stampante-scanner-fax. Ho letto sul forum inglese che Winfax necessita della linea telefonica, mentre a me ne servirebbe uno che possa funzionare senza linea telefonica.

Un altro dubbio: il programma di posta elettronica può influire sulla compatibilità con il fax online oppure sto sognando? Io uso Eudora.

Grazie mille a tutti
Collapse


 
Mauro Cristuib-Grizzi
Mauro Cristuib-Grizzi  Identity Verified
Italy
Local time: 20:03
English to Italian
http://www.messagenet.it/ Aug 30, 2007

http://www.messagenet.it/

HTH!


 
Luisa Fiorini
Luisa Fiorini  Identity Verified
Italy
Local time: 20:03
Member
English to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Grazie! Aug 30, 2007

Grazie mille Mauro per la segnalazione. Buona giornata

 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Fax Online






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »