Iscrizione ANITI e altre associazioni di categoria
Thread poster: Angela Monetta

Angela Monetta  Identity Verified
Italy
Local time: 15:32
Member (2006)
English to Italian
+ ...
Dec 6, 2007

Cari colleghi,

sto pensando di iscrivermi all'ANITI e mi sono informata sui requisiti e i documenti da presentare per fare domanda.
In particolare mi hanno chiesto di raccogliere delle dichiarazioni dei vari clienti o colleghi con cui ho collaborato per attestare la mia attività ed esperienza come traduttrice.
Qualcuno ha per caso un modello da consigliarmi per questo tipo di dichiarazione? I miei clienti sono disponibili in tal senso, ma mi hanno chiesto di mandare un modello già predisposto da firmare e timbrare su carta intestata.
Può andare bene anche una lettera firmata e timbrata da parte del cliente?

Grazie per ogni suggerimento.

ciao
Angela

Mariella Bonelli  Identity Verified
Local time: 15:32
Member (2004)
English to Italian
+ ...
Qualche considerazione Dec 7, 2007

Ciao Angela,

recentemente abbiamo parlato di AITI. Ti metto il link

www.proz.com/topic/90896

Abbiamo parlato dei nostri dubbi, che possono forse valere anche per l'ANITI.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Iscrizione ANITI e altre associazioni di categoria

Advanced search

SDL Trados Studio 2017 only €435 / $519
Get the cheapest prices for SDL Trados Studio 2017 on ProZ.com

Join this translator’s group buy brought to you by ProZ.com and buy SDL Trados Studio 2017 Freelance for only €435 / $519 / £345 / ¥63000 You will also receive FREE access to Studio 2019 when released.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search