Software, botanica, medicina o ONG
Thread poster: Temperance

Temperance
Italy
Local time: 08:17
English to Italian
+ ...
Feb 18, 2008

Secondo voi e secondo la vostra esperienza quale o quali di questi ambiti sono i più richiesti? E quali offrono quindi più opportunità lavorative? Grazie!

 

Mariella Bonelli  Identity Verified
Local time: 08:17
Member (2004)
English to Italian
+ ...
Mia sensazione Feb 18, 2008

Da quello che mi è sembrato di capire in questi anni, i progetti di software sono spesso molto voluminosi e in continua evoluzione. La medicina è un settore enorme e quindi lavoro ce n'è sicuramente, ma richiede una specializzazione che non si può ottenere nel breve periodo. Per quanto riguarda la botanica e le ONG, non sono sufficientemente informata. A occhio potrei dire che sarebbe difficile vivere di sola botanica, ma magari qualche collega può smentirmi.

 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Software, botanica, medicina o ONG

Advanced search






PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »



Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search