Katharsis gratis (Übersetzung von frz. Gedichten)
Thread poster: schmurr

schmurr  Identity Verified
Local time: 14:14
Italian to German
+ ...
May 22, 2003

Hallo an alle,

auf http://www.proz.com/home/20424/poesie.html

habe ich jetzt meine Übersetzung von frz. Gedichten der Romantik für den Heidelberger Madrigalchor gestellt (bisher nur 2, aber die besten!). In mir lösten diese Texte vor vielen Jahren eine Euphorie aus, die sich bis heute nie richtig gelegt hat. Falls es bei euch nicht funktioniert, kriegt ihr euer Geld zurück!

Martin aus Udine

[Edited at 2003-05-23 09:15]

Direct link Reply with quote

Lalita  Identity Verified
Italy
Local time: 14:14
Italian to German
+ ...
Und das hast du uns solange vorenthalten?? May 24, 2003

Mein Französisch ist nach Jahren in Italien zwar nicht mehr das Beste, dennoch hätte ich den Frühling (auf Deutsch) gern schon zu Frühlingsanfang gekannt ... und hätte ihn sicherlich auch an irgend jemanden verschickt! Zu schön!!

Lalita

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Katharsis gratis (Übersetzung von frz. Gedichten)

Advanced search

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search