Trenger Trados-hjelp før hysteriet setter inn
Thread poster: Vibeke Degn-P

Vibeke Degn-P  Identity Verified
Norway
Local time: 10:23
Member (2010)
English to Norwegian
+ ...
Apr 28, 2010

Finnes det en pedagogisk anlagt Trados-ekspert der ute som kunne tenke seg å leie meg gjennom Trados Studio 2009?
Som en over gjennomsnittet datakyndig person er det et grovt nederlag å måtte innrømme at Trados er ved å vinne over viljen min, men sånn er det altså. Foreløpig er min innstilling at programmet ser vidunderlig ut i bruk, og at det lille jeg har fått grepet på funker som søren, men resten er og blir uoppnåelig for meg.
Så hvis en tålmodig person i østlandsområdet kunne tenke seg å bruke noen timer en formiddag/ettermiddag/kveld på å daske meg over fingrene når jeg er på ville Trados-veier, og ikke minst vise meg hvordan dette egentlig funker, ville jeg bli en lykkelig kvinne.
Håper på en melding med prisforslag (ja, jeg betaler selvfølgelig for kunnskapsformidling!), tid og sted.

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Trenger Trados-hjelp før hysteriet setter inn

Advanced search

SDL Trados Studio 2017 only €495 / $595
Get the cheapest prices for SDL Trados Studio 2017 on ProZ.com

Join this translator’s group buy brought to you by ProZ.com and buy SDL Trados Studio 2017 Freelance for only €495 / $595 / £425 / ¥70,000 You will also receive FREE access to Studio 2019 when released.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search