Vår kjære kollega Hans-Bertil Karlsson er død
Thread poster: Eivind Lilleskjaeret
Eivind Lilleskjaeret
Eivind Lilleskjaeret  Identity Verified
Local time: 16:04
English to Norwegian
+ ...
Oct 5, 2004

Det var med stor sorg jeg fikk beskjed i dag om at den erfarne, vennlige og alltid like hjelpsomme Hans-Bertil Karlsson plutselig var gått bort.

Mats Wiman har skrevet noen ord til minne om ham i det svenske forumet: http://www.proz.com/topic/25344


 
Roald Toskedal
Roald Toskedal  Identity Verified
Norway
Local time: 16:04
English to Norwegian
+ ...
Nei, dette var trist! Oct 5, 2004

Nei, hva ER det du sier???

Dette var et sjokk! Og så han som virket så ungdommelig og oppegående! Alltid en av de første til å komme med svar, og alltid hadde han både innsikt og kunnskaper om det han uttalte seg om. Nei, dette var trist!

Jeg vet ikke om noen har mulighet til å overbringe min kondolanse til familien, men i så fall vil jeg gjerne be om at de gjør det!

Jeg føler at vi som samfunn har mistet et meget verdifullt medlem, en vi var sto
... See more
Nei, hva ER det du sier???

Dette var et sjokk! Og så han som virket så ungdommelig og oppegående! Alltid en av de første til å komme med svar, og alltid hadde han både innsikt og kunnskaper om det han uttalte seg om. Nei, dette var trist!

Jeg vet ikke om noen har mulighet til å overbringe min kondolanse til familien, men i så fall vil jeg gjerne be om at de gjør det!

Jeg føler at vi som samfunn har mistet et meget verdifullt medlem, en vi var stolte av å ha som kollega!

Jaja, det er ikke noe å gjøre ved det, men jeg ønsker i hvertfall at Hans B. skal bli husket som den utrolig positive og hjelpsomme kollega han var mot oss alle. Jeg fikk jo aldri møte ham personlig, dessverre, men jeg vil tro det i så fall hadde vært en like positiv opplevelse som å møte ham både på ProZ og på Norskjal!

Nei, jeg savner ord, jeg vil bare lyse fred over hans minne!

Med sorgfull hilsen

Roald
Collapse


 
Mats Wiman
Mats Wiman  Identity Verified
Sweden
Local time: 16:04
Member (2000)
German to Swedish
+ ...
In memoriam
Kondoleanser Oct 5, 2004

Roald Toskedal wrote:
Jeg vet ikke om noen har mulighet til å overbringe min kondolanse til familien, men i så fall vil jeg gjerne be om at de gjør det!

Följ länken http://www.proz.com/topic/25344 eller gi besked till Eivind eller mig, så ordnar vi det.

Mats Wiman


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Vår kjære kollega Hans-Bertil Karlsson er død






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »