Er "Moneybookers" til å stole på?
Thread poster: Ove Pedersen (X)
Ove Pedersen (X)
Ove Pedersen (X)  Identity Verified
Norway
Local time: 08:28
English to Norwegian
+ ...
Oct 12, 2004

Jeg har mottatt et par betalinger via Moneybookers.com, og så langt har det gått greit, men nå fikk jeg nettopp høre av et byrå at de ikke vil bruke dem lenger pga. en negative erfaring (nærmere bestemt at de var "missing in action" når et problem oppsto). Er det noen som har noen litt mer erfaring med denne tjenesten en meg og som kan berolige meg, eller evt bekrefte dette?

 
Ivan Eikås Skjøstad
Ivan Eikås Skjøstad  Identity Verified
Norway
Local time: 08:28
Member (2002)
English to Norwegian
+ ...
Både og Oct 12, 2004

Jeg har fått endel betalinger gjennom dem, og som regel tar det all for lang tid å få overført penger fra dem. De lover rundt 5 dager, men jeg ender som regel opp med å klage helt til jeg får pengene...og da hjelper det lite at de er rimelige i bruk når en må bruke tid på å mase. Personlig håper jeg på at de tar seg sammen så fort som mulig.

Jeg har en fjern mistanke om at de er underbemannet, og kunne godt tenke meg å høre om de har økonomiske problemer. Tross alt
... See more
Jeg har fått endel betalinger gjennom dem, og som regel tar det all for lang tid å få overført penger fra dem. De lover rundt 5 dager, men jeg ender som regel opp med å klage helt til jeg får pengene...og da hjelper det lite at de er rimelige i bruk når en må bruke tid på å mase. Personlig håper jeg på at de tar seg sammen så fort som mulig.

Jeg har en fjern mistanke om at de er underbemannet, og kunne godt tenke meg å høre om de har økonomiske problemer. Tross alt har de ikke så veldig gode inntektskilder.
Collapse


 
Anne Seerup
Anne Seerup
Ireland
Local time: 07:28
English to Danish
+ ...
Har kæmpeproblemer med dem! Oct 14, 2004

Kan absolut ikke anbefale dem - blev indgik fornylig en aftale med et bureau om at modtage betalinger via MB, da vi mente, der var penge at spare for begge parter.
Tjekkede deres omdømme, som jo så ud til at være meget godt - mener har hørt så meget dårligt om PayPal, så dem vil jeg gerne undgå. Men nu har jeg ventet i over 7 dage på en overførsel, og har ringet til deres "kunde"service indtil flere gange - de aner ikke hvorfor jeg ikke har modtager mine penge - og gør intet fo
... See more
Kan absolut ikke anbefale dem - blev indgik fornylig en aftale med et bureau om at modtage betalinger via MB, da vi mente, der var penge at spare for begge parter.
Tjekkede deres omdømme, som jo så ud til at være meget godt - mener har hørt så meget dårligt om PayPal, så dem vil jeg gerne undgå. Men nu har jeg ventet i over 7 dage på en overførsel, og har ringet til deres "kunde"service indtil flere gange - de aner ikke hvorfor jeg ikke har modtager mine penge - og gør intet for at undersøge sagen. Hver gang får jeg svaret fra en fyr, som dårligt kan engelsk og mumler så man dårligt kan høre dem: "vi har skrevet en e-mail til vores finansafdeling" (som så åbentbart ikke svarer? og man har så ikke hørt om at ringe til denne afdeling i stedet....). Er så frustreret for det er altså et stort beløb - hold jer fra dem. De holder slet ikke, hvad de lover og deres kundeservice reagerer slet ikke på henvendelser via e-mail.


Ivan Eikås Skjøstad wrote:

Jeg har fått endel betalinger gjennom dem, og som regel tar det all for lang tid å få overført penger fra dem. De lover rundt 5 dager, men jeg ender som regel opp med å klage helt til jeg får pengene...og da hjelper det lite at de er rimelige i bruk når en må bruke tid på å mase. Personlig håper jeg på at de tar seg sammen så fort som mulig.

Jeg har en fjern mistanke om at de er underbemannet, og kunne godt tenke meg å høre om de har økonomiske problemer. Tross alt har de ikke så veldig gode inntektskilder.
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Er "Moneybookers" til å stole på?






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »