Interessert i å dele kontor?
Thread poster: Geir Vikan
Geir Vikan
Geir Vikan  Identity Verified
Norway
Local time: 23:10
Member (2003)
German to Norwegian
+ ...
Sep 26, 2013

Hei,
jeg driver et lite fima som til dels fungerer som et "oversetterbyrå". Jeg har to deltidsansatte (freelancere) som jeg deler kontor med. Vi vurderer nå å leie et større lokale i bygget, men det blir litt for stort (dyrt) for oss. Vi er derfor på jakt etter en eller flere oversettere som har samme behov som oss. Om det er noen som har behov for kontorplass, kontakt meg på 91 33 83 89 eller

[email protected]<
... See more
Hei,
jeg driver et lite fima som til dels fungerer som et "oversetterbyrå". Jeg har to deltidsansatte (freelancere) som jeg deler kontor med. Vi vurderer nå å leie et større lokale i bygget, men det blir litt for stort (dyrt) for oss. Vi er derfor på jakt etter en eller flere oversettere som har samme behov som oss. Om det er noen som har behov for kontorplass, kontakt meg på 91 33 83 89 eller

[email protected]

Adressen er Inkognitogt. 33a, et flott bygg like ved Solli Plass. Vi kan tilby nett-tilgang, kontormøbler, printere etc. Tilknytningsform (ansatt, freelancer eller bare leie en kontorplass) kan diskuteres. Pris vil være 2000 - 3000 NOK pr. måned, det kan diskuteres.

mvh
Geir Vikan
91 33 83 89
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Interessert i å dele kontor?






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »