Marina Karlsson tackar er alla
Thread poster: Mats Wiman

Mats Wiman  Identity Verified
Sweden
Local time: 10:25
Member (2000)
German to Swedish
+ ...

MODERATOR
Oct 19, 2004

Marina har bett mig framföra följande:

"Jag vill också be dig att tacka från mig alla översättarna från ProZ.com (Swedish, Norwegian, English och TCR-list) som har skrivit under ett brev till mig, de som har skickat inlägg till forumet och de som har deltagit i gemensamma blommor till Hans begravning. Kransen från ProZ.com var mycket fin.

Jag blev mycket rörd att så många människor har reagerat så starkt och blivit så ledsna över Hans bortgång. Jag kommer att minnas Hans för alltid och nu vet jag att han ska också leva vidare i sina kollegors tacksamma minne.

Själv har jag väldigt svårt nu. Alla mina tankar är om Hans, om saker vi ville göra tillsammans och tiden som har gått och kommer aldrig tillbaka.

Marina Karlsson"

Marinas ProZ.com-mailadress:
http://www.proz.com/pro/15852

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Marina Karlsson tackar er alla

Advanced search

LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search