Konferanse i Budapest
Thread poster: Solveig Hansen

Solveig Hansen  Identity Verified
Norway
Local time: 01:26
English to Norwegian
+ ...
Jan 15, 2007

Hei -

Torhild Øien og jeg reiser til Budapest-konferansen. Flere som har tenkt å gjøre det samme?

William [Bill] Gray  Identity Verified
Norway
Member (2006)
English
+ ...
Yes... Jan 15, 2007

Hei, Solveig.

Ja. Kona og jeg har tenkt å ta turen, både litt ferie og litt jobb! Kunne vært artig å ha en "norsk treff" mens vi er der nede.

Venter med spenning for å se om andre blir med.

Bill

Solveig Hansen  Identity Verified
Norway
English to Norwegian
+ ...
TOPIC STARTER
7 dager i Budapest Jan 15, 2007

Vi ses i Budapest, Bill! Torhild og jeg blir der i én uke, fra 25. april til 2. mai. Vi fikk billigbilletter med Norwegian. Vi fikk også et dobbeltrom til en early-bird-pris på 52 euro (for rommet, ikke pr. person) på konferansehotellet.

Solveig

William [Bill] Gray  Identity Verified
Norway
Member (2006)
English
+ ...
Where are the others.... ? Jan 18, 2007

Can it really be true that there are so few of us from Norway going to the conference?!!

Bill

Bjørnar Magnussen  Identity Verified
English to Norwegian
+ ...
Vi kommer Jan 28, 2007

Jeg kommer til Budapest 27. april og kona et par dager etter. Vi har tenkt å bli i Ungarn til 7. mai.

Vi blir gjerne med på en norsk treff! Hadde også vært moro å kommet i kontakt med andre som har planer om å reise litt rundt i Ungarn etter konferansen.

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Konferanse i Budapest

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
WordFinder Unlimited
For clarity and excellence

WordFinder is the leading dictionary service that gives you the words you want anywhere, anytime. Access 260+ dictionaries from the world's leading dictionary publishers in virtually any device. Find the right word anywhere, anytime - online or offline.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search