Utentes do Mac em Portugal/Brasil
Thread poster: Ken Hansen

Ken Hansen  Identity Verified
Mozambique
Local time: 01:57
Portuguese to English
+ ...
Oct 5, 2009

Daqui a uma semana saio (de Moçambique) por várias semanas, em parte para estabelecer contacto com tradutores ENPT utentes do Macintosh para explorar as possibilidades de colaboração no desenvolvimento duma nova ferramenta CAT que estou a criar, com prioridade para Portugal (Lisboa entre 17 e 20 de Outubro) e o Brasil (Rio (21-24) e SP (25-27)). Já postei no fórum sobre Mac (http://www.proz.com/forum/apple_mac_operating_systems/140377-collaborators_needed_for_macintosh_cat_tool.html), tendo recebido algumas respostas úteis, mas estou à procura de mais contactos nos dois países. Peço para entrar em directo por e-mail se tiver interesse em conversar comigo sobre o meu projecto. Obrigado.

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Utentes do Mac em Portugal/Brasil

Advanced search

BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search