Pages in topic:   [1 2 3 4 5 6 7 8] >
Powwow: Sorø - Denmark

This discussion belongs to Powwows » "Powwow: Sorø - Denmark".
You can see the powwows page and participate in this discussion from there.

Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 22:27
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Velkommen til Sep 6, 2005

Det er altid godt at være lidt på forkant med kalenderen.

mvh. Marianne


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 22:27
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Sportshal eller ej .. Sep 7, 2005

Ja, det er dejligt med forhåndstilmeldinger allerede nu. Det med plads, det må vi tage, når vi nærmer os. Jeg kan være ret kreativ, hvis der skulle blive brug for det.

 
Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
Local time: 22:27
English to Danish
+ ...
Lovende Sep 29, 2005

Tænk, lige nu er vi næsten lige mange mænd og kvinder. Det er jo nok for meget at håbe på, at det fortsætter sådan, men det er da rart, at der også kommer nogle mænd med.

 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 22:27
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Starttidspunkt, overnatning osv. Oct 24, 2005

Først og fremmest et stort tak til Marianne - hvor er det dejligt, at du har mod på at organisere det næste powwow, og at du starter i så god tid!

Apropos god tid: Hvis vi virkelig skal starte allerede kl. 10 om formiddagen, er nogle af os nok nødt til at rejse til Sjælland allerede om fredagen. Hvordan ser det ud med overnatningsmuligheder i omegnen?

Jeg glæder mig allerede meget til at se både de nye og de de "gamle" ansigter (igen)!


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 22:27
Member (2002)
English to Danish
+ ...
overnatning Oct 24, 2005

Ja, det er dejligt, at der allerede er så stor interesse.

Jeg kan selv have 5 overnattende. Ellers har vi en campingplads (helårs), hvor vi kan leje nogle hytter, hvis vi skal holde priserne lidt nede i et fornuftigt leje. Det er ok for mig, hvis der er nogle, der dukker op i løbet af fredag eftermiddag. Vi kunne alternativt rykke, så vi starter kl. 12.00, men jeg ved af erfaring, at tiden hurtig bliver knap med alle de punkter vi har at tale om. Jeg vil faktisk gerne holde fas
... See more
Ja, det er dejligt, at der allerede er så stor interesse.

Jeg kan selv have 5 overnattende. Ellers har vi en campingplads (helårs), hvor vi kan leje nogle hytter, hvis vi skal holde priserne lidt nede i et fornuftigt leje. Det er ok for mig, hvis der er nogle, der dukker op i løbet af fredag eftermiddag. Vi kunne alternativt rykke, så vi starter kl. 12.00, men jeg ved af erfaring, at tiden hurtig bliver knap med alle de punkter vi har at tale om. Jeg vil faktisk gerne holde fast ved kl. 10.00 lørdag som starttidspunkt.

Jeg er fleksibel m.h.t. flytning af arrangementet. Hvordan ser det ud for jer, der allerede har tilmeldt jer.
Collapse


 
pcovs
pcovs
Denmark
Local time: 22:27
English to Danish
Ændring af dato Oct 24, 2005

For min skyld kan vi godt flytte datoen en uge frem eller tilbage, så vi kan få så mange som muligt med.

 
Rikke Stenlev
Rikke Stenlev  Identity Verified
Denmark
Local time: 22:27
English to Danish
+ ...
Ændre dato? Oct 24, 2005

Først vil jeg sige, at jeg synes, at det er dejligt, at der er nogen, der tager et initiativ! Dernæst vil jeg høre, om der er mulighed for at ændre datoen til weekenden efter? Det kunne være enormt hyggeligt at komme med, men d. 2. sept. (og d. 26. august) kan jeg desværre ikke. Hvis der er mulighed for at flytte datoen, vil jeg meget gerne deltage.

 
Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
Local time: 22:27
English to Danish
+ ...
Hip som hap Oct 24, 2005

Om det lige bliver den ene eller anden weekend, er ligegyldigt for mig, når der nu er så længe til, så det ville være ok at rykke frem, så vi kan få Rikke med.

 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 22:27
Member (2002)
Danish to German
+ ...
9. september Jan 26, 2006

... vil også være ok for mig

 
Eliza-Anna
Eliza-Anna  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 21:27
Danish to English
+ ...
9. september Jan 30, 2006

Intet problem for mig!

 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 22:27
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Emner May 31, 2006

Hej alle

Nu nærmer tiden sig så småt til vi skal ses i september, og jeg glæder mig til at møde jer allesammen.

Er der nogen forslag til emner, vi skal drøfte.

Et par emner vil være:

-CAT-tools
-Andre nyttige programmer, f.eks. pdf til word-format
-ordbøger
-specialer (hvilke områder I arbejder med)


Detter er blot nogle få forslag, jeg hører gerne, hvis I har flere, så vi kan få sat lidt struk
... See more
Hej alle

Nu nærmer tiden sig så småt til vi skal ses i september, og jeg glæder mig til at møde jer allesammen.

Er der nogen forslag til emner, vi skal drøfte.

Et par emner vil være:

-CAT-tools
-Andre nyttige programmer, f.eks. pdf til word-format
-ordbøger
-specialer (hvilke områder I arbejder med)


Detter er blot nogle få forslag, jeg hører gerne, hvis I har flere, så vi kan få sat lidt struktur på vores powwow. (Jeg ved af erfaring, at det er nødvendigt, og tiden flyver, når vi er sammen..)
Collapse


 
pcovs
pcovs
Denmark
Local time: 22:27
English to Danish
Rabatter! May 31, 2006

Det har måske været på programmet ved en tidligere powwow, men jeg ville nu gerne høre, hvordan I andre har det med rabatter? F.eks. CAT-discounts, mængderabatter etc.

Vi ses til september
Pia


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 22:27
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Ang. overnatning Jun 17, 2006

Sorø har meget at byde på, selv når der ikke er en stjernebelagt powwow... i gang. Jeg overvejer at blive et par nætter i en af de ovennævnte hytter, og evt. se lidt af byen, når jeg nu er kommet over Storebælt.
Glæder mig enormt til at se jer!
Christine


 
Idiomatic
Idiomatic  Identity Verified
Denmark
Local time: 22:27
German to Danish
+ ...
Angående rygning Jul 31, 2006

Angående Susannes forespørgsel kan jeg meddele at jeg for mit vedkommende hverken ryger eller bruger stærkt duftende parfume. Hvad siger I andre?

 
Idiomatic
Idiomatic  Identity Verified
Denmark
Local time: 22:27
German to Danish
+ ...
Adresse Jul 31, 2006

Hvor kan man egentlig finde adressen som vi skal være på?
Marie
PS: Glæder mig selvfølgelig til at se jer.


 
Pages in topic:   [1 2 3 4 5 6 7 8] >


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Powwow: Sorø - Denmark






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »